Pamiršti AN-2 „kukurūzininkai“


Nuo apleistų laivų, galima judėti prie apleistų lėktuvų. Pamiršti, niekam nebereikalingi (nebent muziejui) AN-2 modelio „kukurūzininkai“ gali tik stebėti į kitas skraidančias jų „kolegas“. Lėktuvų atsiradimo istorija prasideda maždaug 1940 m. Pirmojo prototipo, kuris pradžiai vadinosi SX-1, pirmasis skrydis įvyko tik po septynių metų. Nors lėktuvai buvo pritaikyti daugiausiai naudoti žemės ūkio reikalams, laikui bėgant jų paskirtis sparčiai išsiplėtė. Buvo naudojami tiek keleiviams, tiek kroviniams skraidinti, atsirado nemažai tokio tipo lėktuvo modifikacijų (virš 20).


Lėktuvai nėra visiškai avarinės būklės, jeigu kalbant apie išvaizdą. Dar nesuniokoti, langai sveiki. Savaime suprantama, jog savo paskutinius skrydžius atlikę „kukurūzininkai“ prižiūrimi. Prisipažinsiu niekada neteko matyti piloto kabinos (gyvai), todėl man tai padarė didžiausią įspūdį. Daug įvairiausių mygtukų, o dar ir vairą pasukioti teko…

Džiaugiuosi aplankęs šiuos senolius, tikrai liks šaunus ir įsimintinas prisiminimas iš šios kelionės.



Ačiū, kad skaitėte ir žiūrėjote!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.