Vienas iš paprasčiausių šios veiklos tyrinėjimo kategorijų – transportas. Kiekvienas iš mūsų beveik kasdien prasilenkiame su panašiomis vietomis kaip autoservisas, auto dalių parduotuvės, transporto priemonių parkai… Dažniausiai jų teritorijose galime pamatyti šalia kažkur tvorose paliktą kokį jau neberemontuojamą automobilį ar senesnio modelio autobusą…

Šiandien sugrįšime į šiltesnius orus ir į šią nedidelę krūmuose ir žolėse „paskendusią“ sovietinių autobusų aikštelę. Tikriausiai ne vienas dar prisimena ir geba atpažinti šiuos PAZ-672 modelio autobusus. Tai Pavlovo automobilių gamyklos autobusų serijos modelis gamintas 1967 – 1989 metais. Tais pačiais gaminimo metais buvo išleistos ir kelios šio modelio modifikacijos:

  • PAZ-672VJU – skirtas Kubos rinkai;
  • PAZ-672JU – skirtas tropinėms šalims;
  • PAZ-3742 – buvo gaminti kaip automobiliai-šaldytuvai;
  • PAZ-672Ž – šio modelio autobusai varomi dujomis;
  • PAZ-3201 – skirti sunkiai pravažiuojamiems keliams;

PAZ-672 standartinis modelis turi benzininį ZMZ-672 aštuonių cilindrų 115 AG, 4250 cm³ darbinio tūrio variklį, kuris gali išvystyti 80 km/h greitį. Šimtam kilometrų atstumui kuro sąnaudų vidurkis viršija 20 litrų ribą. Kėbulas turi dvejas pneumatines duris bei dar vienas rankines pačiam vairuotojui.

Šiek tiek informacijos apie autobuso modelį, o dabar keletas nuotraukų pasižiūrėti kas dar liko Lietuvoje iš šios serijos autobusų.


Parašykite komentarą

Draudžiama komentarų skiltyje skelbti (viešinti/atskleisti) straipsnio vietovės pavadinimą, lokaciją ir kitas panašias detales. Panašūs komentarai trinami, o jų autoriai blokuojami. Ačiū už supratingumą.